Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 4, 2009
Image Size
151 KB
Resolution
700×1488
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
56,910 (3 today)
Favourites
2,601 (who?)
Comments
196
Downloads
801

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Shush by CoranKizerStone Shush by CoranKizerStone
Awww...lil Reds Do not disturb moment.

Looks like the wolf might want to shut the hell up next time. lol!


tools> ps7, mouse


:iconskratchwork:

Comprised of...

:iconlastscionz: :iconkizer180: :iconkweli: :icontoshinho: :iconrobaato: :iconamericanninjax: :iconvontoten: :iconjusdog: :iconw4m1: :icontraditionaldanimatio:
Add a Comment:
 
:iconthemorlock:
TheMorlock Featured By Owner Jun 6, 2014  Student General Artist
Is this for a comic book?
Reply
:iconsari16:
sari16 Featured By Owner Sep 21, 2013  Hobbyist General Artist
wow
Reply
:icongir240:
gir240 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist
i love the wolf face
Reply
:iconthemorlock:
TheMorlock Featured By Owner Jun 9, 2013  Student General Artist
"Hello, little girl." [link]
Reply
:iconnikki2290:
nikki2290 Featured By Owner Jul 9, 2012  Student Filmographer
haha!! Brilliant!!
Reply
:icongoldenwolfrunner:
Goldenwolfrunner Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist General Artist
lol nice
Reply
:iconiatemypencils:
iatemypencils Featured By Owner Dec 6, 2011  Professional Digital Artist
huhuhuh ;] gr8
Reply
:iconkalamitee:
kalamitee Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
Her hair almost looks like dripping blood...kind of fitting!
Reply
:iconkerevon:
Kerevon Featured By Owner Nov 24, 2011
...I dunno about you, but this made me think "Little Red Riding Deadpool". Because that's how he kinda rolls.
Reply
:iconrayfielda:
RayfieldA Featured By Owner Nov 18, 2011
Before Hit Girl,.... There was RED.
Reply
:iconninjamonkeybrain:
NinjaMonkeyBrain Featured By Owner Oct 23, 2011  Professional Digital Artist
amazingballs, i would buy this
Reply
:icond7ell:
D7ell Featured By Owner May 19, 2011
\o/
Reply
:icond7ell:
D7ell Featured By Owner May 19, 2011
\o/
Reply
:iconsaganimaniac:
saganimaniac Featured By Owner Apr 23, 2011
end of the story. And that's how it ended.
Reply
:icondermurderfrog:
DerMurderFrog Featured By Owner Apr 16, 2011
I love this. The sequence is so right on. It would be an awesome anime..
Reply
:iconanightw:
anightw Featured By Owner Apr 7, 2011
lol
great stuff:D
Reply
:iconkyo-oky:
Kyo-Oky Featured By Owner Apr 2, 2011
LOL. Omgsh, this is great. Your work is amazing. Interesting take on classic characters. :D
Reply
:icondweer:
Dweer Featured By Owner Mar 27, 2011
lol...how do you come up with this stuff?
Reply
:icondark-sunlight72:
Dark-Sunlight72 Featured By Owner Mar 7, 2011
gun fire is a perfect way to be quiet. but that is hilarious irony :D
Reply
:iconthete1:
thete1 Featured By Owner Feb 26, 2011
*cackles* I saw this coming, and yet that doesn't stop it from being entirely fabulous.
Reply
:iconmadmoonie:
Madmoonie Featured By Owner Feb 6, 2011  Professional Digital Artist
THAT was cool.
Reply
:iconchibimar:
Chibimar Featured By Owner Jan 7, 2011
I laughed =]
Reply
:icondraconicat:
Draconicat Featured By Owner Dec 29, 2010
Wow! Awesomely done.
Reply
:iconthenate06:
thenate06 Featured By Owner Dec 22, 2010  Professional General Artist
little red riding hood.... mixed with red hood from the batman series... SICK!
Reply
:iconoocherry-chanoo:
oOCherry-chanOo Featured By Owner Dec 1, 2010  Professional Digital Artist
Cool !!
Reply
:icontwarda8:
Twarda8 Featured By Owner Oct 21, 2010
And with mouse. Impressive.
Reply
:iconjollyventurer:
JollyVenturer Featured By Owner Oct 14, 2010
For some reason, i want to read more of this in a comic haha

of course i imagine the wolf w/some serious healing powers so he could bug Red some more xD
Reply
:iconadmiral-squee:
admiral-squee Featured By Owner Sep 1, 2010
And she and granny ate wolf stew for dinner and they lived happily ever after.
Reply
:iconfrostedicefire:
FrostedIcefire Featured By Owner Aug 29, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Atta girl, Red.
Reply
:iconhorrorpheliac:
horrorpheliac Featured By Owner Aug 23, 2010
know who's the big bad wolf ???
Reply
:iconoasiswinds:
oasiswinds Featured By Owner Aug 8, 2010  Professional General Artist
epic! this made me laugh for some time! excellent! Love the shades!
Reply
:iconmarla-chan:
Marla-chan Featured By Owner Aug 7, 2010
heeheeheeee
Reply
:iconrosella-of-daventry:
Rosella-of-Daventry Featured By Owner Jul 17, 2010  Hobbyist General Artist
HECK YESSSS.
Reply
:icondesirequeen:
Desirequeen Featured By Owner Jun 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Love it <3 hahahh Great job =)
Reply
:iconkaoz87:
kaoz87 Featured By Owner Jun 16, 2010
hahahahahahahahahahahhahahahaha
Reply
:iconbludrgn426:
BluDrgn426 Featured By Owner Jun 11, 2010  Professional Digital Artist
Seriously, you do all this cool stuff with a mouse?
Reply
:iconkagehiisa:
Kagehiisa Featured By Owner Jun 8, 2010
Badass concept for Little Red. Think I could do a superhero concept of her with the mask? Pretty please?!:please:
Reply
:iconfrhtrytymm:
frhtrytymm Featured By Owner Apr 9, 2010
XD omg my friend laughed so hard when we saw this! awsome!
Reply
:iconspek09309:
spek09309 Featured By Owner Mar 5, 2010
haha so raw
Reply
:iconacidninjacake2:
acidninjacake2 Featured By Owner Jan 27, 2010
OMG I JUST CAME ACROSS THIS!! HAHAHA. Awesome, totally and amazingly awesome.
Reply
:iconmarsalawicklow:
MarsalaWicklow Featured By Owner Jan 14, 2010
lulz.What's in the basket?
Reply
:iconsl33p1e:
sl33p1e Featured By Owner Jan 15, 2010
Maybe a butcher knife. :) Mr. Wolf is dinner.
Reply
:iconmevlitbolukbas:
mevlitbolukbas Featured By Owner Jan 7, 2010
animation :)My main interest
Reply
:icontwincastx:
twincastX Featured By Owner Dec 6, 2009
whoa didn't expect that. sweet!!!
Reply
:iconnumba1ninja:
numba1ninja Featured By Owner Nov 29, 2009  Student General Artist
I literally lol'd at this.
Reply
:icondr-xiii:
Dr-XIII Featured By Owner Nov 20, 2009   Digital Artist
~Dr-XIII:icondr-xiii: on first panel: So...Cute...

~Dr-XIII:icondr-xiii: on LAST panel: YOU SHOULD NEVER HAVE BURSTED HER GODFORSAKEN BUBBLE!!!! :pointandlaugh:
Reply
:iconneral-sama:
Neral-sama Featured By Owner Nov 12, 2009
so epic. This is how it should have happened.
Reply
:iconvp21ct:
vp21ct Featured By Owner Nov 9, 2009
The way you do her, Red Rockin Hood (as I call her) could possibly end up being one of the greatest heroes of earth.

Like batman, only a little girl, and with guns, and a jet pack.
Reply
:iconace-dragoon:
Ace-Dragoon Featured By Owner Oct 23, 2009
Funniest thing I've seen all day, awesome drawing :la:
Reply
:iconsileas:
Sileas Featured By Owner Oct 13, 2009  Professional General Artist
Haha, awesome little red concept.
Reply
Add a Comment: